Smokey eye w złocie

 
Hej dziewczyny!

Od razu na usprawiedliwienie dodam, że niestety tym razem tylko jedno zdjęcie i tylko makijaż oka, ale! chciałam tylko coś sprawdzić i przypadkiem nie wyszło źle, więc postanowiłam się z Wami podzielić ;)

Ciężko mi tak naprawdę powiedzieć jakich cieni konkretnie użyłam, bo nawet nie zamierzałam ich zapamiętać. Mój własny mix Kobo, Inglota i parę innych. Generalnie zwykłe czarne smokey eye plus złoty foliowy cień firmy Stila.



Ja ogólnie nie bardzo przepadam za błyskotkami i nie wiem skąd ostatnio bierze mi się ta fascynacja foliowymi cieniami, pigmentami i pyłkami, ale muszę przyznać, że jakoś tak mi... ładniej (?) kiedy coś tam się mieni.

Jak Wam się podoba?

Tak w ogóle jeżeli jesteście ciekawe jakie mam zdanie na temat tych oryginalnych cieni foliowych i czy widzę jakąś różnicę pomiędzy repliką z Makeup Revolution a tymi ze Stili, dajcie znać. Coś wyskrobię!

Dodatkowo mam pytanie: Co warto kupić na Mintishopie? Wybieram się właśnie do Polski  a Wy macie od 200 złotych darmową wysyłkę, więc chcę skorzystać z okazji ;) Szybko pomocy!

Buźka i do następnego! <3

45 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawe połączenie! Makijaż wygląda elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamlakatning bir a'zosini sotish uchun yoki bepul, sayt egasiga murojaat qiling, iltimos, sayt egasiga murojaat qiling ZOKRA ZAHRA HERBAL

    Ladyfem

    Khasiat Ladyfem

    Khasiat Dan Manfaat Ladyfem

    Khasiat Dan Kandungan Ladyfem

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow such great and effective guide
    Thank you so much for sharing this.
    Thenku Again

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks For Sharing Really Helpfull Post Diabetes Ke Kaarn Thanks For Sharing Really Helpfull Post IRCTC Kya Hai Thanks For Sharing Really Helpfull Post Confirm Tatkal Ticket Kaise Book Kare Thanks For Sharing Really Helpfull Post Khun Ki Kami Kaise Dur Kare Thanks For Sharing Really Helpfull Post NPS Kya Hai Thanks For Sharing Really Helpfull Post Gyansfinder

    OdpowiedzUsuń
  5. wonderful article it is really good. They are very helpful article. Thanks for sharing nice information. Golden Triangle Tour Package India

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post very helpfull for me
    visit Movierulz for entertainment

    OdpowiedzUsuń

  7. That is very important for me and helpful for others. The post is very clear and focuses on the main points.I need this type every day for learning. Outstanding articles and think are very unique.
    Today ipl Match Prediction 2021

    OdpowiedzUsuń
  8. Your Site is very nice, and it's very helping us this post is unique and interesting, thank you for sharing this awesome information

    OdpowiedzUsuń
  9. You have published very good article. Reading this article helped me a lot.
    I always read your article and share it with my friends, you work very hard in making articles

    Suggestway.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank You, Nice Article
    Very Helpfull Information In This Article
    My Website XNXX

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post. I found helpful information in this article.Thank you xnxx

    OdpowiedzUsuń
  12. Congratulations on your article, it was very helpful and successful. 51692d2dc33f3597aaa06202c7d5071f
    sms onay
    numara onay
    website kurma

    OdpowiedzUsuń
  13. Thank you for your explanation, very good content. 14de3e4819d9c4cdd2dcb6cc3a2dc5b1
    altın dedektörü

    OdpowiedzUsuń