Golden Lips

Witam Was!

To jest po prostu poezja jak dawno mnie tu nie było! Ale w sumie to moje miejsce i mogę sobie to bywać kiedy chce. Może to i dość egoistyczne podejście, ale prościej mi z nim wytłumaczyć sobie, dlaczego na tak długo olałam bloga. ;)
Tysiąc razy już przepraszałam za braki, więc więcej nie będę. Wrócę, aczkolwiek nie wiem ile mi to zajmie. Muszę do tego dojrzeć ;)

Dziś mam dla Was makijaż z ostatniej sesji zdjęciowej z Marcin Woliński Photography. Pozowała Dominika Wiśnik.



Cały makijaż jest w sumie średnio widoczny, ale tym razem wolałam skupić się na ustach. Cudne złoto to Color Tattoo z Maybelline w odcieniu Gold 24K. Cień do powiek nałożony na usta. Można? Można. Jak najbardziej ;) Kombinyjmy, nie ograniczajmy się!  

Tyle się ostatnio działo i tyle nowych zakupów i tak bardzo chcialbym Wam wszystko pokazać! Ale czy wytrwam... Zobaczymy ;) Do następnego!

Wasza JC.

1 komentarz:

  1. OOOoo :) Podobja mi się takie zdjęcia :0 Sama często chętnie uczestniecze w roznych sesjach zdjęciowych fotografow amatorow :D . Usta maja bardzo ładny kolorek :)
    http://crossstitchandbracelets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń