Sleek Celestial Make Up

Dzień dobry!

Dziś przygotowałam dla Was delikatny make up, w którym ostatnio świetnie się czuję! Jest bardzo podobny do tego z czwartego tygodnia "Kameleona", jednak tym razem został w całości wykonany najnowszą paletką Sleek'a.

Sleek Celestial to taka fajna zimowa gama. Sporo połyskujących niebieskości, trochę fioletu i zieleni, czyli prawie same chłodne barwy. Od razu mówię, że wielbicielki matów nie będą nią zachwycone, bo tym razem tylko dwa. Moim zdaniem Sleek miewał lepsze paletki, choć ta nie jest najgorsza i myślę, że niedługo się do niej przekonam ;)

Niebieskości i romantyczny klimat ostatnio mi sprzyjają! ;)



W ruch poszły wszystkie cztery odcienie niebieskiego, troszkę srebra i matowej zieleni. W roli różu także cień z paletki ;)



Jak się podoba? ;) Czekam na Wasze opinie! ;)

Szczerze mówiąc miałam ochotę zrobić dla Was jakieś rozdanie świąteczno- urodzinowe, ale jest ich teraz tyle... że poczekam ;) Troszkę! Na razie postaram się w prezencie dla Was wrócić do regularnego pisania i odwiedzania Waszych blogów ;)

Tymczasem życzę Wam miłego weekendu a ja... uciekam do pracy :P

Wasza JC! ;*
 

26 komentarzy:

  1. Twoja cera zawsze wygląda idealnie :) super! makijaż na Tobie prezentuje się super, choć sama nie użyłabvym takich kolorów, nie czuje się w nich dobrze..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o dziwo teraz nie mam na sobie Photoshopa ;) trochę makijażu i cera wygląda okej ;) też kiedyś nie byłam fanka takich kolorów na powiekach, ale ludzie się zmieniają ;)

      Usuń
  2. Śliczny makijaż, trochę się z zimą kojarzy, która już daje o sobie nieźle znać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszło, a Ty pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo!
    Coraz bardziej kusi mnie ta paletka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny makijaż:):)
    Zastanawiam się nad tą paletką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta paletka!
    Bardzo chciałabym ją mieć w swojej kolekcji - niestety są ważniejsze wydatki, niż takie przyjemności!
    Cudownie wyglądasz Kochana i dobrze, że już wracasz i stawasz na nogach (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw obowiązki, później przyjemności- prawidłowo! w takim razie mam nadzieję, że szybko uda Ci się zostać jej posiadaczką ;) no powoli wracam, mam nadzieję, że na długo!

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż :) odzywa się tu taka maniaczka niebieskiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paletka mi się absolutnie nie podoba, ale makijaż jaki nim zrobiłaś to już zupełnie inna bajka! Piękny, taki zimowy i śnieżny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba, chociaż na paletkę się jeszcze nie skusiłam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz w tym makijażu :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń