Kobieta Kameleon- tydzień 4, romantic.

Hej dziewczyny!

Na blogach krążą ostatnio makijaże andrzejkowe, a ja uparcie nadrabiam projekt. Można powiedzieć, że jestem już w połowie, ale schoooodzi mi się, schodzi ;)

Dziś makijaż w wersji romantycznej, a że "romantyzm" to pojęcie względne, postanowiłam zainspirować się moim storczykiem, który zdecydowanie należy do jednych z najbardziej romantycznych akcentów w moim pokoju. Lubię się tak zwyczajnie na niego gapić. To słodkie. Na Mojego też tak słodko się gapię.





Chciałabym Wam podziękować za te wszystkie wirtualne motywacyjne kopniaki ;) Naprawdę cieszę się, że Was mam!
Dziękuję także za pozytywne komentarze do makijażu inspironego małym dzikiem i za cierpliwość w oczekiwaniu na uzupełnienie Katalogu- niedługo się zbiorę ;)

Trzymajcie się, moje Żuczki i do następnego! Wasza JC.

10 komentarzy:

  1. piękny makijaż i piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa inspiracja :-) widzialam inne makijaze dziewczyn z tego projektu i chyba żadna nie wpadla na taki pomysl :-) czekam na uzupelnienie katalogu! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja się tak biedna do tego zbieram jakbym chciała a nie mogła... zmobilizuję się na dniach, obiecuję! ;)

      Usuń
  3. Przepiękny, a zdjęcia bardzo romantyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie! i te zdjęcia . . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia, ale pewnie to wiesz ;P makijaż też piękny <3 maluj nam częściej! bo jak nie to Cię pokopiemy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie mam dość kopania, chyba z bólu już maluję :P

      Usuń