Kobieta Kameleon- tydzień 3, czyli born to be mały dzik.

Hej kochane!

Ja wiem, że się ostatnio potwornie spóźniam ze wszystkim.... ale przepraszam :* Moja przeprowadzka na szczęście dobiega już końca i będę miała nieco więcej czasu ;) Niedługo Wam pokażę, jak się urządziłam, ale pewnie niektóre z Was widziały już na fan page'u toaletkę, z której jestem bardziej niż zadowolona! ;) To wszystko niedługo a dziś wracam z projektem Domi, spóźniona o jakiś... miesiąc?

W tygodniu trzecim miałyśmy za zadanie stworzyć makijaż w stylu wild. Zazwyczaj, kiedy brak mi weny, włączam google grafika i szukam przyjemnych inspiracji. Wow po wpisaniu "wild" nie było, więc postawiłam na język polski, zwyczajnie "dziki". Nie wiem czemu, ale byłam potwornie zaskoczona, kiedy miałam przed sobą furę obrazków z dzikami.....

Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam, że właściwie to perfekcyjna inspiracja! ;) Oto, co udało mi się stworzyć:

Mały dzik po dziwnych grzybkach:



Na koniec mój obrazek inspiracja:



Mam nadzieję, że się Wam podoba ;) Jeśli nie, to przynajmniej świetnie się bawiłam tworząc te mazy i wymyślając make up ;P

Przede mną jeszcze 4 tygodnie projektu. Oficjalnie ogłaszam, że nie wymięknę! ;) Taaaak tak Domi, dam radę.
Nie wiem czy wiecie, ale ostatnio Domi na swoim fan page'u stwierdziła, że jestem z moim projektem "w lesie". Ciekawe co powie na to ;)

Na dziś to już tyle, życzę miłego dnia i do następnego!

Wasza JC ;) 

11 komentarzy:

  1. nie no! komentarz mi się nie dodał!
    otóż mnie zatkało. inspiracja mistrz i czegoś takiego nie widziałam absolutnie nigdzie. mega ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie i jaka urocza inspiracja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybacz ale przy tej mince aż słyszę jak.. chrząkasz :D Niesamowity dzik! Jestem zachwycona! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie!! szkoda tylko, ze zdjęć tak mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskakujący makijaż i zachwycające malutkie świnki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super make up!
    Dobra inspiracja.. I dobrze, że powoli zaczynasz ogarniać czas by dodawać wpisy ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny make up!:D taki hmm dziki?:D

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny makijaż i inspiracja całkiem ciekawa ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, trafne odzwierciedlenie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow! Bardzo, bardzo pięknie :)

    OdpowiedzUsuń