Ozłocona

Witam Was!

Co prawda u mnie w UK jest jeszcze totalnie zielono, ale mimo wszystko chyba przyszedł sezon na jesienne makijaże, które uwielbiam. Lubie takie ciężkie i bure wytwory... fajne są! ;)

Dziś pierwszy z nich- tradycyjny w barwach złota i brązu. Mam też ochotę na jakieś fiolety, albo lekkie oko i winne usta... ale to innym razem ;) Póki co, udało mi się stworzyć coś takiego.




W większości wykorzystałam do tego makijażu cienie z paletki Sleek The Original. Lekko pomogłam sobie brązami z Au Naturel ;) Prócz tego kreska i czarna maskara dla dopełnienia efektu ;)
Na ustach moja ulubiona Kate z Rimmel'a w odcieniu Asia nr 04. ;)

Mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam i zachęciłam do mocniejszych jesiennym barw ;)

Przypominam także o rozdaniu, które ruszyło wczoraj. Na razie jest Was baaaardzo mało. Do roboty, kochane, bo mi się rozdanie rozsypie, a szkoda by było! ;)

Trzymajcie się i miłego niedzielnego wieczoru Wam życzę! :*

11 komentarzy:

  1. wspaniały! szkoda że nie mam takich odcieni bo taki makijaż byłby idealny na wesele na któe się wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie wyglada ten makijaz i prawia w jesienny nastroj tak krolewsko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładnie :) bardzo mi sie podoba, uwielbiam takie odcienie brązu:)

    obserwujemy??:*)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozmazana jak ta lala :P za bardzo, a na pewno nie potrzebujesz tego, bo masz pewnie śliczną cerę :)
    cieniowanie piękne :) chociaż nie wiem czy to Ty tak ładnie przeszłaś kolory czy to nadal magia fotoszopa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki widac fakturę skóry nie jest rozmazane, tylko dobrze doświetlone :P Twoja guru Katosu jest tego samego zdania, więc shut up :* makijaż nie tykany photoshopem ;) jak zawsze!

      Usuń
  5. jak fajnie jest oglądać całe zdjęcia i to jeszcze z takim uśmiechem na twarzy :) super że do nas wróciłaś, makijaż śliczny i mega inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale pięknie wyglądasz w tej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pięknie wyglądasz w tej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczny, taki troche nowobogacki, ale nie nachalny plus piekne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń