Niebiesko- brązowy

Witam Was, dziewczyny! ;)

Dziś pokażę Wam makijaż wykonany zapomnianą przeze mnie paletką 120 cieni. Przyznam, że jej trwałość jest straszliwa, ale do makijaży na bloga nadaje się znakomicie! Można poszaleć z kolorami a po chwili wszystko bez najmniejszego problemu zmyć. Mam zamiar do niej wrócić, by poćwiczyć trochę połączenia kolorów i różne kształty w makijażu oka.

Jeśli chodzi o ten konkretny makijaż, to kiedyś podpatrzyłam gdzieś to połączenie kolorów i strasznie mi się spodobało. Może nawet i make up był łudząco podobny... nie wiem, nie pamiętam. Chętnie obejrzę, jak ktoś odnajdzie makijaż, na którym się wzorowałam ;)

Make up całej twarzy na razie, niestety, muszę sobie odpuścić. Moja skóra potrzebuje odpoczynku i grubszej rewitalizacji, więc póki co musicie zadowolić się samymi oczkami ;)

Nie przedłużając, oto mój dzisiejszy make up:





Jak Wam się podoba? Co sądzicie o możliwościach mojej "staruszki"? A może same macie w swoim posiadaniu właśnie taką paletkę?

Czekam na komentarze!

Do następnego ;)

30 komentarzy:

  1. Na zdjęciu cienie wyglądają pięknie. Bardzo ładne połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie roztarte w złamaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem na tak! pięknie zrobiony. za mną chodzi ostatnio mięta z brązem tylko czasu nie mam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie to już mięta ze wszystkim chodzi :P ale ostatnia z fioletem dobra!

      Usuń
  4. śliczny makijaż:) ja posiadam paletkę 180 cieni i mają one cudowne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż ;) Ten niebieski odcień jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też go lubię. jeden z najbardziej wyskrobanych w paletce ;)

      Usuń
  6. ja ostatnio robiłam podobny, kochana ! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może wzorowałaś się na tym, co ja? albo chociaż przemknął ci przed oczami ;) nie mogę go teraz biedna znaleźć...

      Usuń
  7. Napatrzeć się nie mogę na te zdjęcia *.* Bardzo ciekawe i cudowne połączenie kolorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny makijaż, świetny dobór kolorów i wspaniałe zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie lubię granatu na oczach :) preferuje brązy :) takie kolorowe makijaże podobają mi się tylko u kogoś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podoba i mnie zainspirowałaś :) chyba też taki zrobię :) świetnie to wygląda. a jeśli można, jaki masz aparat? świetna jakość zdjęć. ;) Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam! fajnie się nosiło ;) aparat nikon d3000 i d700, różnie ;)

      Usuń
  11. Bardzo ładny makijaż;) Podoba m i się połączenie kolorów;)

    OdpowiedzUsuń