Circus make up ;)


Hej dziewczyny!

Jak wspominałam wczoraj, moja stara zapomniana paletka 120 cieni przeżywa odrodzenie ;) Jakaś taka wena mnie z nudów naszła i maluję jak szalona ;)

Dziś coś bardziej kolorowego, mniej stonowanego i zdecydowanie mniej do noszenia na co dzień. Chociaż... jak kto woli ;)

Nazwałam ten makijaż cyrkowym. Właściwie nie wiem do końca dlaczego, ale to było moje pierwsze skojarzenie. ;) Wisienką na torcie jest brokatowy eyeliner z Collection 2000.

















Trochę mi na otwartym oku perspektywa zepsuła efekt i rzęska mi się zawinęła, ale już trudno... Tyle rzeczy widzi się dopiero na zdjęciu! Dlatego uważam fotografowanie makijaży za cudowną metodę samokształcenia- perfekcyjnie widać niedociągnięcia ;) Następnym razem będzie lepiej ;)

Jak Wam się podoba kolejny make up wykonany zapomnianymi cieniami? ;)

Buziaki i miłego dnia! 

26 komentarzy:

  1. mi się ten pomarańczowy cień bardzo podoba i ogólnie to wycieniowanie a te zapomniane cienie to jakie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Ogromnie mi się podoba :) Chociaż ja pewnie dostałabym uczulenia od czerwonych pigmentów ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. super, bardzo fajnie dobrane kolorki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ostre wykończenia to dla mnie na co dzień nie koniecznie... ale mamijaż jest po prostu rewelacyjny ! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niektórzy lubią ;) ja osobiście też nie przepadam, ale czasami so zdjęć przyda się coś "ostrego" ;)

      Usuń
  5. wow! genialny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczny make up ! właśnie dziś zagościły w mojej kosmetyczce kolorowe eyelinery i kompletnie nie wiedziałam jak się za nie zabrać, natchnęłaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mi się podoba:) Pamiętam że mój pierwszy zakup mojej palety to były paletki z tych serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. SUper efekt.. Mam następna inspirację na sesję :) dzięki wielkie :)

    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych oraz zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w sumie połączenie kolorów dość nietypowe ale bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny! strasznie mi się podoba! nie myślałam, że takie połączenie kolorów może tak fajnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń