Pożegnanie z "Kolorami tęczy"- coś się kończy, coś się zaczyna!

Witam Was, kochane! ;)

Parę dni temu miałyście okazję zobaczyć mój ostatni makijaż na projekt Zainspiruj się orientem u Domi. Ciesze się, że Maroko się podobało! ;)

Dziś przychodzę z ostatnim makijażem na mój projekt, który też skończył się baaardzo bardzo dawno. Jakoś nie miałam okazji go zrobić, bo troszkę mi się pokomplikowało w życiu, ale na szczęście już wychodzę na prostą, więc i wena wraca ;)

Co prawda to mój najbardziej szary i bury makijaż z serii projektowej, ale... jakoś tak mnie tknęło ;)

Kolory: zielony, pomarańczowy i mój dodatkowy, czyli brąz.



Reszta moich prac w zakładce z makijażami, a podsumowanie projektu znajdziecie tutaj. ;)

W ogóle jakoś tak wreszcie zakładki mam uzupełnione. Na razie tylko z makijażami, jutro recenzje, a dalej pomyślę ;)

Spieszę z ochotą na czytanie Waszych wpisów, ale najpierw pytanie orientacyjne. Na razie prosiłabym o jakieś wstępne, niezobowiązujące deklaracje ;)

Czy są jacyś chętni na nowy projekt, w którym będziemy inspirowały się sztuką malarstwa? ;) 

Jeszcze zastanowię się nad formą. Może rzucę nazwisko malarza i zainspirujemy się którymś z jego obrazów? Albo od razu podam przykładowe obrazy?  Czekam na Wasze sugestie i podpowiedzi. 

Ja po prostu tęsknię za sztuką wszelaką!

Do poczytania niebawem, piękne! ;)

PS. Wiecie, że jako  jedyna w szkole zdawałam maturę z historii sztuki? :D

30 komentarzy:

  1. a cóż to za piękna zieleń na linii wodnej? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny eyeliner z Bell, którego używam wszędzie, tylko nie tam, gdzie trzeba ;) znajdziesz go w zakładce z recenzjami! ;)

      Usuń
  2. ale chodziłoby o to, żeby ten obraz przedstawić w postaci makijażu? :)
    makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można by było zainspirować się formą (np, geometryczną- kubizmem u Picassa), kolorami, tematyką... czymkolwiek ;)

      Usuń
  3. Fajny makijaz no i ta zielen na linii wodnej WOW !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny makijaż a co do projektu dotyczącego sztuki jestem otwarta. :) Czekam na szczegóły. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szczegóły niedługo, bo juz wszystko rozpisane ;) czekam tylko aż przyjdzie wena na stworzenia chwytliwego baneru ;)

      Usuń
  5. A czy projekt będzie się tyczył nie tylko makijażu a paznokci też?
    Z chęcią bym dołączyła, ale sama nie wiem czy dam radę i sama mam w planach zrobić projekt, ale myślę, że się wstrzymam.
    Ja jeszcze też nie skończyłam kolorów tęczy, i nawet nie mam jak za bardzo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kooończ, ja nadal czekam! ;) projekt oczywiście jak poprzedni- make up, mani i stylizacja. ;)

      Usuń
  6. Ale świetna zieleń na dolnej powiece o.O
    Jestem oczarowana tym kolorem <3
    Pozdrawiam, Cam z beauty--corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj :)
    Nominuję Twojego bloga do Libster Blog
    http://swiatrecenzji00.blogspot.com/2013/06/libster-blog-nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  8. zieleń na linii wodnej wymiękam !!! <3
    pomysł na projekt świetny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy nie zbyt ambitny, bo na blogu spotykam dużo prostsze i przyjemniejsze... to bardziej takie moje widzimisię, ale wierzę w Was! :*

      Usuń
  9. Nie przepadam za takimi kolorami, ale to chyba jedyny Twój makijaż, który mi się nie podoba :) A Maroko ciężko będzie Ci czymkolwiek przebić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z Maroko to i ja jestem zadowolona ;) nie każdy makijaż jest po to, by się podobał innym... czasami trzeba wylać z siebie emocje,a mi akurat było troszkę buro. ;)

      Usuń
  10. będę się pisała na ten projekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. A według mnie wcale nie taki bury ten makijaz :) mi sie podoba :) a zieleń dodała takiej energii :)
    Nowy projekt o takiej tematyce? zastanowie sie jeszcze bo kończe juz jeden i dobrze by było znów sie pobawić makijażowo :) jak cos dam znac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że dołączysz, bo nie wyobrażam sobie, że mogłoby się w tym drugim projekcie zabraknąć ;)

      Usuń
  12. Hej :) Nominowałyśmy Cię do akcji Liebster Blog, więc zapraszam po pytania na http://goodtotry.blogspot.com/2013/06/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta zielona kreska to świetny pomysł :) Dodaje charakteru całemu makijażowi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podoba :)

      Usuń
    2. no jakoś chciałam to wszystko ożywić. cieszę się, że się udało! ;)

      Usuń
  14. JA niestety czasu ani umiejętności na projekty nie mam :( Ale za to ta zieleń na linii wodnej wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. projekty są po to, by rozwijać umiejętności ;) zapraszam mimo wszystko! to tylko zabawa ;)

      Usuń