Makijaż fotograficzny. Lubimy glamour.

Hej kochane!

Jak pewnie większość z Was wie, mój luby jest fotografem. Właściwie to ja trochę też... ale nie ważne ;) Zdarza mi się być także modelinką. Co prawda nie taką z prawdziwego zdarzenia, bo jest wiele niesprzyjających czynników (np. krótkie nóżki i jeszcze przez jakiś czas moje grube dupsko ;) ), które mi na to nie pozwalają, ale czasami lubimy coś stworzyć razem. Właśnie przy takich okazjach mogę się wyżyć także makijażowo.

Te z Was, które śledzą mnie na Facebooku już wczoraj miały okazję zobaczy, co wytworzyliśmy tym razem. ;) Pozostałych zapraszam do obejrzenia! ;)





Jak Wam się podoba? ;) Co prawda to tylko dwa zdjęcia, bo nie lubię zbyt wielu podobnych ujęć, ale moim zdaniem było warto ;) Musimy tak częściej... I chyba będziemy, bo narodził się nam w głowie pomysł na serię zdjęć w podobnym smaku ;)

Tym razem w roli głównej niebieskie dzwoneczki z Ashridge Forest ;)



Wszystkie "obce ciała" przyklejone na znany i lubiany klej Duo do rzęs. Dodatkowo trochę różnych niebieskości z Inglota, biel Sleek'a z paletki Bad Girl i gotowe! ;)

A czy Wam zdarza się tak po prostu zaszaleć? Z klejem, kwiatkami i innymi dziabongami? ;) A może także macie już za sobą jakąś sesję glamour? ;)

Pozdrawiam! :* 

27 komentarzy:

  1. Jej! nie mogę wyjść z podziwu *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowny makijaz i przecudowna modelka :D
    Sesja widze mega udana ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no troszkę mało zdjęć, ale chyba te dwa mnie zadowalają ;)

      Usuń
  3. padłam i nie wstaję. kwiatki mnie rozbroiły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też najpierw rozbroiły a potem zainspirowały ;)

      Usuń
  4. Przepięknie! Oryginalnie, świetnie! :D Uwielbiam Twoje "pokazowe" makijaże. Mają w sobie zawsze tyle energii, do tego pięknie pozujesz i cudownie wychodzisz na zdjęciach. Więcej, więcej!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie! Szczęka mi opadła i zamknąć jej nie mogę!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w takie rzeczy się raczej nie bawie . . ale Wam wyszło genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. urzekająco to wygląda :) jestem pod wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczności :D widziałam ten make-up na fb :D strasznie miło się patrzy na takie zdjęcia więc mam nadzieję że będą i kolejne :D
    ps. śliczny kolorek na ustach <3 :D

    OdpowiedzUsuń