W kolorach wiosny

Witam Was ponownie, kochane! ;)

Nie macie pojęcia jak na wszystko brakuje mi czasu... Zaczyna się pakowanie, żegnanie ze znajomymi, ostatnie sesje zdjęciowe, zakupy na przeprowadzkę- no dosłownie już nie wiem na czym się skupić!

Prawda jest taka, że blog przez to wszystko schodzi na dalszy plan, ale jestem pewna, ze niedługo wszystko wróci do normy i jeszcze będziecie miały mnie dość ;)

Ostatnia aktywna wizyta na bloggerze była poświęcona na komentowanie Waszych wytworów, a dziś przychodzę ze swoim- wiosennym i promiennym ;)

Jak Wam się podoba?





PS. Z tego miejsca pragnę także gorąco przeprosić moją blogerską siostrę- Artist Domi! Niestety zabrakło mi czasu na konkurs, który tak kusił, ale będę z pewnością śledziła wyniki ;) No i gratuluję kolejnej przygody makijażowej z zespołem tanecznym, któremu tym razem udało się wygrać ;)

PS2. Kochani, ostatnie dwie godziny rozdania! ;)

30 komentarzy:

  1. no nie gniewam się :) wybaczam. zespół zatańczył perfekcyjnie, a mój makijaż dodał im wyrazu. były zdecydowanie najlepiej zmalowanym zespołem, a w kategorii brało udział aż 14.

    a makijażyk apetyczny. z cytryną mi się kojarzy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wyniki własnie znalazłam... no tak szybko się ich nie spodziewałam ;)

      Usuń
  2. super makijaż, na prawdę bardzo mi się podoba! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. jesss jesss joooo lubie lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żółty cień wygląda jak takie śliczne słoneczko ;) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super soczyście i owocowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świeżo, soczyście, wiosennie :)I chyba tasma poszła w ruch co? Ja tez czasem sie nią posłużam :)
    Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w życiu. jakoś tak mi ten pomysł nie podpadł ;) od ręki wszystko, potem trochę patyczkiem przetarłam ;)

      Usuń
  7. wiosenny makijaż ;)
    musze się na taki skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się ten odcień zieleni, jest taki soczysty.

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznie dobrałas kolorystyke makijazu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna kolorystyka! zolty cien jest rewelacyjny - jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. inglot, ale numerka nie pamiętam. ten najbardziej żółty ;)

      Usuń
  11. Great post!!
    I love your eye shades <3
    Your new follower
    http://thekkfashion.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/The-KK-Fashion/226784047413947

    Greetings from Greece

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba.Po prostu piękny.Jeśli masz ochotę zapraszam do wzięcia udzialu w zabawie makijażowej na moim blogu.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknyyy!!! Mogę wiedzieć jakimi cieniami wykonany?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty z Inglota, całość ponad to taki oliwkowy z trójkolorowych (najciemniejszy) też Inglot, intensywna zieleń to Sleek z Ultra Matters brights ;)

      Usuń