Swatche MUAją się dobrze!

Hej dziewczyny!

Dziś mam dla Was bardzo leciutki post, bardziej do popatrzenia niż do czytania. Przygotowałam swatche na kilka notek do przodu a na dzisiejszy wieczór wybrałam paletkę MUA, zakupioną jakiś czas temu w UK. ;)

Jakoś wcześniej nie miałam zamiaru jej kupować, bo stwierdziłam, że w końcu mam Au Naturel od Sleek'a, więc brązów i cielistych cieni mi wystarczy, ale kiedy przyjrzałam się jej bliżej... zdecydowanie więcej tu jasnych odcieni, które przydadzą się latem ;)









Swatche wykonywane przy świetle dziennym, bez żadnych zbędnych bajerów, jak obiecywałam w wypadku recenzji. ;)

Pierwszy kolor tak dopasował się do mojej skóry, że ciężko go dojrzeć ;) Generalnie nie ukrywając, cienie matowe mają dużo gorszą pigmentację, ale na szczęście jest ich mniej. Z perłowych jestem zadowolona bardzo! ;)

Na razie to tyle. Myślę, że niebawem wykonam nią jakiś makijaż i będę w stanie wyrazić jakąś bardziej konkretną opinię. Na razie oczywiście na plus!

A Wy macie już te paletkę? Co o niej myślicie? Czekam na Wasze komentarze! :)

Miłego wieczoru i do następnego! :*

20 komentarzy:

  1. Kolory piękne, choć pigmentacja dla mnie za słaba :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Udana paletka. Mnie AN ze Sleeka wyjątkowo nie leży

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że są tak słabo napigmentowane :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kolorki ale słabo napigmentowane :( Mam nadzieję, że jednak na oku będą się prezentować lepiej :) Czekam na posta wykonanego tą paletką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam teraz na jakieś dzieło z ich użyciem!

    OdpowiedzUsuń
  6. ich prawie nie widać... :P ale fakt, na lato mogą się nadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też byłam zawiedziona, ale przydadzą się może do blendowania ;)

      Usuń
  7. wprost idealne do no make-up + kreska czarnym eyelinerem i efekt boski - taka paletka jest w sam raz dla mnie bo preferuję takie cienie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolorki ładne, ale szkoda tej pigmentacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna ta paletka ;) podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam tej paletki ale jak dla mnie byłaby za slaba . Mam chyba ze 2 sypkie pigmenty z MUA ale jakos specjalnie tez mi nie przydają się...a tyle dobrego sie o nich naczytałam :) aż mi przeszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też kupiłam tą paletke pomimo tego że mam już inną podobną, i do makijażu codziennego spisuję się bardzo dobrze :)Też czekam na jakiś makijaż zrobiony tą paletką! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę będziecie musiały poczekać, bo mam tydzień z egzaminami, ale później znów Was zasypię falą koloru! ;)

      Usuń
  12. Wygląda pięknie,ja jeszcze nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się ta paletka (choć o dziwo kolorów nude używam mało w makijażu :P). A gdzie ją kupiłaś? Pewnie na stronie MUA... a nie wiesz gdzie ją można kupić bez ściągania jej zza granicy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paletkę kupiłam w UK w drogerii Superdrug, ale nie mam pojęcia, gdzie można ją dostać w Polsce.

      Usuń