Mokre oko

Witam Was w ten cieplutki i wcale niedeszczowy wieczór! ;)

Przedstawiam kolejny make up wykonany paletką Technic Electric, tym razem inną techniką i z użyciem nieco innych barw ;)

Przyznam, że ciężko pracuje się na mokro tą paletką... Co prawda przy odrobinie chęci i wysiłku można zrobić fajne i równomierne przejścia między kolorami, ale łatwo o "bezmakijażowe plamy". Co mam na myśli? Czasami po prostu dzieje się tak, że jednym muśnięciem pędzla przy rozcieraniu, traciłam fragment makijażu i zostawała mi taka niedomalowana kropka. Może dlatego, że tym razem malowałam bez bazy... no nie wiem. Kiedyś do tego dojdę ;)

Osobiście jestem zauroczona tym metalicznym połyskiem, choć wygląda delikatnie obciachowo :D No i ten turkus mi leży... A jak Wam się podoba? ;)





Miłej nocy życzę Wam, żuczki i do jutra! ;) A jutro... recenzja i swtche ;)

Pa! :*

21 komentarzy:

  1. osobiście bardziej do gustu przypadł mi poprzedni makijaż :) ale to dlatego że z niebieskościami dopiero powoli się oswajam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie przepadałm za niebieskim. chyba miałam przysyt po dzieciństwie, kiedy wszyyystko miałam niebieskie ;) powoli miłość wraca ;)

      Usuń
  2. Śliczne ;) Ostatnio mam fazę na niebieski kolor na oczach :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się podoba :) Chciałabym zobaczyć jak prezentuje się całość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całośc paletki? makijażu? bo ryjka jeszcze trochę nie zobaczycie... jestem w fazie zwalczania komplekcu grubych policzków ;)

      Usuń
  4. Cudowne :) Wygląda jak głębia, do tego kolory pięknie się przenikają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ostatnio lubię się pieścić nad przejścianmi ;) choć łatwo nie było, z tym poszło mi dość szybko ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładny, jednak ja nie czuje się dobrze w całym niebieskim makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesaady. turkus można podciągnąć pod zielony na upartego ;)

      Usuń
  6. ten poprzedni był bardziej w moim guście a ten mi nie leży. trochę za ostry ten niebieski jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ladne kolory, interesujacy blog, z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam
    do siebie na MAKIJAZ z Kalifornii! ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny make-up, chociaż zdecydowanie nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja lubię blekity,a ten turkus śliczny.Do paletek Technic nie jestem przekonana,zostaje przy Sleekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna nie wyklucza drugiej ;) są plusy i minusy a o nich niebawem w recenzji ;)

      Usuń
  10. świetnie wyszło, lubie takie mocne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, lubię niebieski na powiekach, ale nie na swoich ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie, kolory soczyste i precyzyjnie wykonane!
    Pozdrawiam Maya

    OdpowiedzUsuń