Mini rozdanie rozstrzygnięte!


Witam Was, dziewczyny!

Dziś przedstawiam wyniki mojego mini rozdania ;) Mega losowania nie było, bo rozdania ukryte między wierszami chyba nie cieszą się dużym powodzeniem. Nie było kolorowego baneru, nie było specjalnych wymagań z mojej strony, brak zdjęć i innych bajerów... a chętnych tylko dwie!

W sumie dla mnie to nawet łatwiej! Przynajmniej na 1000% nie pominęłam żadnego losu ;)

Z przyjemnością ogłaszam, że mini nagrodę otrzymuje Moshi! ;) Gratuluje i czekam na maila z adresem.

Widzicie? Waaarto się, gapy, czasami wczytać :P

Przypominam też o rozdaniu wiosennym, które trwa do końca miesiąca. Więcej szczegółów tutaj.



Buziale, Robaczki, i mam nadzieję, że nie bolą brzuszki po świętach! ;*

PS. Sooorry, że tak krotko, ale robię enjoy w UK na urlopie ;)

4 komentarze: