Make up MUA się już trochę gorzej...

Hej dziewczyny! 

Dziś druga część posta poświęconego niezwykle delikatnej i naturalnej paletce MUA. Jej  wstępna recenzję i swatche możecie znaleźć tutaj, a teraz makijaż, na który wiele z Was czekało ;)

Zrobiłam, popatrzyłam... i jakoś mi tak drętwo. Chyba potrzebuje tu jakiegoś pazura, jakiegoś ciemniejszego koloru, akcentu... Nie umiem wykonać charakternego makijażu przy użyciu tylko tej paletki... a szkoda! Odkryłam tez jak bardzo przeszkadza mi brak lusterka w paletce. Na szczęście jest w Sleek'u, więc sobie użyczyłam ;)

A jak Wam się podoba? Cienie są tak połyskujące, ze wszystko się od nich odbija i ciężko uchwycić kolor... No ale! ;)





Niedługo się przeprowadzam, więc wreszcie będę miała wszystkie kosmetyki pod ręką i będę mogła umieszczać make up'y całego ryjka. Już trochę za tym tęsknię! ;)

Teraz komunikaty oficjalne:

1. Rzuciłam studia i jestem z siebie dumna! W samą porę odkryłam, że ja nawet nie lubię niemieckiego... a co mówić o jego studiowaniu ;) Myślę, że teraz lepiej wykorzystam te trzy tygodnie w Polsce. W końcu nie mam już na głowie sesji, której nawet nie chciałam zdać! ;)

2. Przypominam Wam gorąco o rozdaniu wiosennym i katalogu Blogerek na Facebook'u, który powoli  się tworzy. Wszystkie informacje dostępne u góry paska po prawej stronie ;)

3. Wiecie co? Jestem szczęśliwa! ;)

Miłego weekendu, moje Żuczki! :*

Gratis dla Was. Rafałkowa fota:


16 komentarzy:

  1. i do tego oczka te czerwone usta i możesz podbijać świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ;) Bardzo często podobnie się maluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki makijaz jest cudny ;)
    gratuluje decyzji;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Makijaż cudny! Niemieck.. ugh... straszny język :c Bardzo dobrze zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najwazniejsze, ze jesteś szcześliwa!!! i taka bądź nadal!
    Jestes piękna , zdolna, przebojowa! do takich ludzi świat należy!!!
    Buźki mała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydawało się, że kolory będą blade, ale efekt mi się podoba bardzo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na swatchach była jedna warstwa cienia, tu jest ich kilka, więc nie wyszło tak strasznie ;)

      Usuń
  7. Zostalas przeze mnie nominowana do Liebster Award.
    Po szczegoly zapraszam tu : http://tesiamaluje.blogspot.de/2013/04/liebster-award-po-raz-3.html
    Pozdrawiam !
    Tesia

    OdpowiedzUsuń
  8. Odważny krok, mam nadzieję, że wyjdzie Ci na dobre ;) Uwielbiam takie świetliste makijaże, pięknie podbijają kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Baardzo moje kolory! Jako makijaz dzienny ok, rzęsy robią swoje, wcale nie potrzeba nic mocniejszgo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Własnie podobny makijaz mam na codzien :)
    Ostatnia fotka baaardzo mi się podoba swietny makijaz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem Tobie, że masz niezwykłą urodę!:)Świetna fota!:)

    OdpowiedzUsuń