Kolory tęczy- tydzień 6.

Się ostatnio rozmalowałam, co? ;) No to nadrabiamy dalej. 

Oto szósty tydzień projektu "Kolory tęczy". Nie bez przyczyny kolorami królującymi były niebieski, czerwony i żółty. Zapewne wszystkie z Was doskonale wiedzą, ze są to barwy podstawowe i stąd tak wiele "krzyżówek" w makijażu. Użyte tylko trzy cienie, powstała cała tęcza ;)

Myślę, że powoli przyzwyczaicie się do nowych zdjęć makijaży oka ;) Reszta zostanie prawdopodobnie bez zmian, ale w tych maksymalnie wyrównuję koloryt skóry, by skupić się tylko i wyłącznie na makijażu i jego formie ;)

Ten jest akurat bardzo prosty i lekki. Chciałam, by był jak najbardziej słoneczny (bo tego chyba już wszystkim brak), dlatego zdecydowana przewaga żółtego. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu ;)






Dla tych, którzy już o projekcie zapomnieli lub zaczęli mnie śledzić po jego zakończeniu, przypominajka- wszystkie szczegóły, prace moje i innych uczestniczek możecie znaleźć w zakładce na górze ;)

Na wszelki wypadek się nie żegnam, bo ostatnio biedna nie mogę się wypisać! ;)

Buziale :*

9 komentarzy:

  1. makijaż naprawdę boski aż czuje się w żyłach wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie i tak słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra! bardzo ładnie Ci w takich barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że "maegezin stajl" tu się rozpanoszył już na dobre :P
    ładnie :) czemu nie robisz zdjęć całej buziuni? same oko tak goło wygląda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie robię, bo póki co biegam z domu do domu i nie zawsze mam okazję zabrać coś więcej niż podkład. :D często jest tak, ze biorę jedną paletkę w kieszeń i dalej w drogę. ale po przeprowadzce będę już miała wszystko pod ręką i pewnie będzie więcej puciów ;)

      Usuń
  5. Śliczny makijaż :) Jestem pod wrażeniem tego, jak pięknie połączyłaś kolory by powstały nowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny makijaż:) idealne zgranie kolorów!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycający :) Świetne połączenie kolorów

    OdpowiedzUsuń