I love UK, I love shopping!

Witam Was, moje Drogie!

Właśnie wróciłam z urlopu swiątecznego u brata w UK. Nie powiem, żebym jakoś specjalnie wypoczęłą, ale  grunt, że jestem zadowolona ;)

Na początku chcę pochwalić się moim synkiem- sprawcą całej podróży do Anglii! ;)  Co prawda nie rodzony, ale krew ta sama! Jak to bywa, szewc bez butów chodzi, a fotograf bez własnych zdjęć, dlatego nawet nie mam poludzkiego zdjęcia z chrześniakiem... ale mimo wszystko wrzucam Wam Fabiana! ;)



Nie mogłabym zapomnieć o moim drugim nieznośnym Kochaniu, dlatego jest i Mikołaj- szukający prezentów od Easter Bunny ;)




Strasznie szybko minął ten tydzień i pewnie w normalnych okolicznościach zapłakałabym się z tęsknoty za moją angielską rodzinką, ale jak wiecie- za miesiąc moja przeprowadzka i niedługo znów ich wszysktich zobaczę., Tym razem na nieco dłużej ;)

Z racji tego, że niebawem będę mieszkać w Luton, nie ogarnął mnie jakiś specjalny szał zakupów. Ale! Nie mogło się bez nich obyć ;) Chcecie zobaczyć co udało mi sie dorwać?




Skuszona pozytywnymi opiniami, ceną i wyśmienitą gamą kolorystyczną, zakupiłam moją pierwszą paletkę MUA. Co prawda używałam już pojedyńczych cieni tej firmy, ale jestem ciekawa, czy ta perełka czymś mnie zaskoczy!



Kolejna paletka, to zestaw cieni z Beauty UK. Po wrzuceniu ostatniego makijażu słyszałam opinie, ze pasują mi granaty i inne bure barwy, więc czemu nie mieć ich w jednej kasetce ;) Nie miałam jeszcze do czynienia z Baeuty UK, ale czytałam co nieco i myślę, że nie są to pieniądze wyrzucone w błoto. ;) Niestety trochę pinkła w pordóży...

klik


















Jedziemy dalej!

Zdecydowanie wolę do modelowania brwi używać cieni, niż kredek, pisaków i innych stworów. Do tej pory używałam do tego paletki Sleek Au Naturel i cienia z MUA, ale może uda mi się to zastąpić czymś lepszym i mniejszym gabarytowo ;) Tak naprawdę nie wiem zbyt wiele o w7, ale ich kosmetyki są też  Polsce, więc na chłopski rozum opłaca się im je sprowadzać :D Także zobaczymy.


































Oprócz tego złapałam też lakiery Rimmel'a z hiper super promocji za funta!


































Na koniec zakup, który ciekawi mnie najbardziej! Ile razy bym tej paletki nie widziała i ile razy bym o niej nie słyszała, to zawsze uważałam ją za podróbę Sleeka. Pewnie tak jest, ale postaram się nie oceniać powierzchownie ( :D ), więc sama sprawdzę, co to za cudeńko ;)



Tylko wiecie co? Tak się składa, że mam DWIE identyczne. Może macie jakiś pomysł, co zrobić z drugą ? ;)

Wy pomyślcie i dajcie mi znać, a ja uciekam pogrążyć się w lekturze kolorowych bajeranckich pism, zapijając może inspiracji herbatą. ;)

Niedługo nowe makijaże i recenzje. Może jakaś propozycja, co na pierwszy ogień? ;)



***

Przypominam o moim rozdaniu, jednocześnie zapraszając na rozdanie u Milomanii! ;)




Pa! :*

PS. Haha, a tam była wiosna! :P Dobrze było się jej nawąchać choć tydzień...


15 komentarzy:

  1. może zrób konkurs makijażu, w którym do wygrania będzie ta zapasowa paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wezmę to pod uwagę :D ;) ale jak już wymyślę konkurs (a właściwie już mi się udało), to łatwo nie będzie :D

      Usuń
  2. Słodkie dzieciaczki :)
    Nieźle się obłowiłaś w paletki, ta z niebieskościami mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj akurat taka była okazja ;) a niebieskiej też jesstem ciekawa. jeszcze zamknięta :D

      Usuń
  3. Fabianek słodki :)
    I zakupy udane ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mikołaj mówi, że Fabian to jego ulubione Bejbi ;) także musi być naprawdę słodki ;)

      Usuń
  4. Ostatnia paleta - 'podróbka' Sleeka wygląda ślicznie! :) Moja propozycja na pierwszy ogień to makijaż w takich żywych kolorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawa jestem jak sobie poradzi w makijażu... bardzo! ;) więc chyba nie będziesz musiała długo czekać ;)

      Usuń
  5. bardzo fajne te rzeczy :) czekam na makeupy z nimi w roli głównej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fabianek uroczy :) a Mikołaj widać że zadowolony z szukania :)

    szkoda że nie przywiozłaś tej wiosny ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj chyba jednak przywiozłam. u mnie już dziś świeci piękne słońce! ;)

      Usuń
  7. Urocze dzieci :) Fajnie że zjeżdżasz do Luton ja tam też mieszkam już od 7 lat! Fajne miasto ale czasami trzeba uważac!
    MUA ma naprawde fajne i tanie komsetyki szczególnie polecam ich szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieciaczki sliczne..a Fabianek jest boski :)

    a zakupy naprawde kuszace sama bym sie na nei płakomiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze dzieciaki :) Jeśli chodzi o firmę w7 to niedawno na allegro zakupiłam z tej firmy paletkę kamuflaży - póki co jest w fazie testowania ;)

    OdpowiedzUsuń