To już pół roku!


Witam Was, Kochane!

Z przyjemnością oznajmiam, że jestem z Wami już pół roku! ;) Nawet nie wiecie jak się cieszę… Ale nie wiecie też ile razy miałam ochotę pieprznąć blogowanie w kąt i do niego nie wracać ;) Na szczęście spotkałam tu mnóstwo życzliwych ludzi, którzy w każdej chwili zwątpienia w moją skromną działalność, dodają mi sił i motywacji do dalszej pracy! Nie sądziłam, ze tak się rozkręcę i że tak to pokocham… Dziękuję! ;)

A tymczasem, jak zapowiadałam rano na fb, mała niespodzianka. ;)

Zauwżyłyście pewnie, ze od jakiegoś czasu mówię o rozdaniu, prawda? ;) Takim sporym rozdaniu, na które paczka gromadzi się od kilku tygodni ;) No… to sobie jeszcze poczekacie!
Ale już niedługo, obiecuję ;)

Dziś mam za to dla Was „halfurodzinowe” (tak, słowo autorskie :D) rozdanie ekspresowe.  Wystarczy być jedynie obserwatorem bloga i wyrazić chęć uczestnictwa . ;) Oczywiście miło mi będzie, jeśli wspomnicie o nim na swoich blogach, choć to tylko taki skromny upominek i wstępniak do rozdania właściwego ;)

A do rozdania mam kupony rabatowe na kosmetyczne szaleństwo oraz mały gratis niespodzianka ;)
Wśród nich m. in. kod rabatowy -10% na produkty marki Kobo do wykorzystania w drogerii Natura.

Z racji tego, że kupony mają swoją ważność, rozdanie potrwa od tej chwil do 30 marca. ;) Wyniki losowania przewiduję na Zajączka, czyli w świąteczną niedzielę ;)

Na dziś to tyle. Co prawda mam jeszcze mnóstwo do powiedzenia, ale wole nie robić burdelu tematycznego, b sama się później gubię ;)

Cóż moje Żuczki… jeszcze raz gorąco dziękuję Wam za to, że jesteście a teraz uciekam, życząc Wam miłego wieczoru   ;)  

10 komentarzy:

  1. Czas leci!:)Mi niedługo roczek stuknie.:)Też myślę nad jakimś rozdaniem, póki co zbieram kaskę.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi pol roku stuknelo w styczniu :) tak samo jak Ty mysle o jakins rozdaniu haha telepatia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę dalszego natchnienia na niezliczoną ilość interesujących postów ;) dzięki za dzisiejszą sesję! dołączam do obserwujących, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję półrocznicy! :)
    Oczywiście zgłaszam się z chęcią do mini-rozdania :)
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Award u mnie na blogu! :D http://colorfulmadworld.blogspot.com/2013/03/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet nie zauważyłam, że to tak szybko zleciało, blogowa prawie bliźniaczko ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. zgłaszam się ;)
    obserwuję jako montagne
    montagne@wp.pl

    OdpowiedzUsuń