O projekcie "Kolory tęczy" to i owo!

Hej kochane! :*

Na początku chcę Was przeprosić za mały burdel i zaległości na moim blogu, które przekładają się też na projekt. Obiecuję niebawem poprawę,a teraz troszkę się pousprawiedliwiam.

Ferie miały być czasem poświęconym na bloga, ale prawda jest taka, że wyjazd do UK depcze już mi i Lubemu po piętach, więc korzystamy z czasu w Polsce, jak tylko możemy. ;) Na dodatek zostaliśmy  pozbawieni na jakiś czas jednego aparatu, więc nieco trudnej mi się działa.... Nadrobię! :* A w Anglii to już na pewno nadrobię, pokazując Wam moje kosmetyczne zdobycze z ebaya, od którego byłam uzależniona ;)

Bijcie... Niestety nie miałam czasu nic dla Was przygotować, zwłaszcza jeśli chodzi o zdjęcia, ale pomyślałam, że skoro mamy już za sobą połowę projektu, mogę Wam go delikatnie do tego momentu podsumować ;)



Zacznę od frekwencji, która od początku bardzo mnie cieszy! Do projektu zgłosiły się aż 34 osoby i tylko kilka z nich nie wykonało do tej pory żadnej pracy. Większość z nich pięknie przeprosiła za wycofanie się z udziału z konkretnych powodów, co także doceniam! Co prawda z tygodnia na tydzień ilość uczestniczek się zmniejsza, ale prace powstają też z delikatnym opóźnieniem (nawet u mnie, niestety), więc nie wykluczone, że jeszcze sporo z nich zostanie nadrobione ;)

Po piątym tygodniu aż 14 osób wykonało wszystkie zaplanowane na ten czas prace! Bardzo Wam dziękuję za takie zaangażowanie, bo naprawdę się nie spodziewałam, że projekt może zainteresować tyle z Was! ;)

Szczególnie dziękuję wszystkim, którzy trzymają się terminów. Każdego tygodnia jedna z takich osób zostaje wyróżniona i jej praca zostaje umieszczana na moim Fan Page'u wraz z odnośnikiem do bloga autora. Cztery prace możecie już tam zobaczyć, na piątą zapraszam jutro tutaj! ;)

Wszystkie prace są naprawdę świetne i jestem pewna, ze powstanie z nich na koniec wspaniała galeria! Zapewniam, że choć nie zawsze mam czas na bieżąco napisać Wam pod pracą parę słów, to wszystkie z nich obejrzałam i niezwykle doceniam Wasza pracę! ;) Tak trzymać!

W tym momencie zakładka z projektem jest uaktualniona co do jednego linka (mam nadzieję), ale bardzo proszę o pomoc i sprawdzenie, czy któraś z Waszych prac nie została pominięta. Jeśli przypadkiem jej nie ma, dajcie znać pod tym postem ;)

Do końca projektu zostały dwa tygodnie! Tuż po jego zakończeniu, powstanie galeria prac, które najbardziej mi się podobały, wiec jeśli chcecie się załapać, ostatni tydzień poproszę bez większych spóźnień! Powstaną też fajne tabelki ze statystykami i takie tam bajery ;)

A teraz najprzyjemniejszy bonus:

Mamy już 106 prac!

Zadziwiacie mnie ludzie kochani... ;)

Nie przynudzam już i postaram się w miarę możliwości wszystko powoli nadrabiać a tymczasem uciekam i życzę Wam milutkiej nocy ;)

Pa! :*

_________-

Nieskromne fotki dla fanów, tak jak obiecałam ;) Więcej tutaj.




14 komentarzy:

  1. Ja postaram się w tym tygodniu nadrobic moje zaległości, wyjechalam na ferie i jakos tak jedno po drugim sie poprzeciagalo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam małe zaległości! :(

      Usuń
    2. nadrabiajcie Słoneczka, ja też dzisiaj podziałam! :*

      Usuń
  2. 106 prac?? Wow! Nie spodziewałam się aż tylu :D A projekt daje ogromne pole do popisu i trzeba mieć dobrą wyobraźnię :D Oby takich więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 106, też nie mogłam uwierzyć ;) czyli w tym momencie brakuje TYLKO 64 prac ;)

      Usuń
  3. przepiękne te zdjęcia.*.*

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW !! 106 prac ? Calkiem niezly wynik ;) Ja jutro zabieram sie za nadrabianie w Twoim projekcie , niestety mialam bardzo malo czasu przez ostatnie 2 tygodnie wiec i w projektach sie opuscialm , na szczesice musze nadrobic tylko jeden tydzien i zrobic makijaz na 5 tydzien , wiec nie jest tak zle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślałam się, że w ferie będą braki, spokojnie ;) ale projekt przetrwał sesję egzaminacyjną, więc nic już mu nie grozi :D czekam na prace!

      Usuń
  5. Kochana wracaj do nas bo sie stęskniłam okropnie! masz rewelacyjne cialo , świetne statystyki!!! i wspaniałe pomysły! gratki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wraacam wracam :* ciało? heh, Photoshop :D Dziękuję!

      Usuń
  6. te Twoje zdjęcia są przeboskie <3
    a ja zaraz opublikuje post z pracą na 6 tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi słabe światło psuje plany makijażowe, ale staram się :)

    OdpowiedzUsuń