Ostatnie pomruki lenistwa.

Hej Kochane!

Z przyjemnością oznajmiam, że zaliczyłam tę potworną sesję i od jutra biorę się wreszcie do pracy nad blogiem! Od jutra... A dziś ostatnie pomruki lenistwa ;)

Co działo się w kwestii estetycznej podczas mojej nieobecności? W sumie nic ciekawego, oprócz tego, ze miałam okazję uczestniczyć w fajnej sesji zdjęciowej i kupić parę fajnych rzeczy ;)

Przedsmaczki:






Wybrałam także mojego ulubieńca drugiego tygodnia "Kolorów tęczy". Możecie go znaleźć tutaj. ;) Gratuluję zwyciężczyni!

Dobrze, że już koniec tej masakry, bo się za Wami stęskniłam... ;) Jutro wracam pełną parą, więc szykujcie się! ;)

Buziale :*

9 komentarzy:

  1. Gratuluje zaliczenia ! :) czekam na kolejne posty ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NO czekamy, czekamy :) Ja niestety ciągle jestem w trakcie sesji, ale już od poniedziałku również mogę zacząc lenistwo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) świetna sesja , chcę zobaczyć resztę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez się za Tobą stęskniłam więc wracaj do nas bo nudno bez Ciebie :)
    Super ,że wszystko pozaliczałaś więc teraz będziesz z nami częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że sesja już za Tobą! Stres ogromny :D Ja teraz będę przeżywam rekrutacje na semestr letni xD
    A co do przedsmaków... zaciekawił mnie ten śliczny błyszczyk w odcieniu nude :)Bo to chyba błyszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadam te róże z Bell i jestem nawet nimi zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę jakieś ciekawe kolorki róży :D

    OdpowiedzUsuń